Sunday, November 18, 2012

SURF!

Thought we might climb a mountain and get some snowboarding
 in this weekend, but no such luck there.
We did go surfing today though... and just after we got in, it started to snow!
The water temperature was no problem, but getting changed afterwards
could have been better!
今週末バックカントリー・スノーボードしようと思ったけど、出来なったです。
でも久しぶりの二人のサーフィンしました。
最初は天気も良くて波も綺麗だったけど、
入ったとたんに雪が降りだしました!
後の着替えがちょっと大変だったけど、水温は大丈夫でした。

No comments: