Wednesday, May 2, 2012

No-Name Peak 28/4/12

Late start on Saturday after the night in Obihiro. Got going at 11:20 AM and it was BLUEBIRD. Really warm too, but we got up top at 12:50 PM. A lot of green sticking through the snow and the ride down was a bit sticky too - should have been there earlier, oh well... Nice day to be out though. The burgers at OAKWAY were good too...

金曜日の晩、飲み会があったので土曜日の11時20分から登り始めました。天気は晴れでした!でも沢山藪もあるのでやっぱり春です。。。12時50分に上に到着して滑りました。ちょっとべたべただったけど。まあ、朝一のほうがいいけど、今日は無理でした!でも凄く気持ちが良かったです。勿論大好なバーガーも。







No comments: