Tuesday, February 1, 2011

Sun Victory Peak 30/1/11

Snowboard #6
TOTAL 11

日曜日にやっとバックカントリーをやりました。普通シーズン・インからすぐハイクするけど、今年は雪が少なくてリソートばっかりでした。でも今日MHMと山に行ってみました!ハイクは久しぶりだからちょっと大変だけど,1時間40分で頂上に着きました。曇っていたけど、風がなくてあまり寒くなかったです。だからハイクは大丈夫でした。滑りも最高!クタクタだから今日のハイクは一回だけでした。又今度もちょっと攻めまーす。

MHM just starting out...


Feeling good!

Getting there...

The weather was decent,
and there was not much wind at all.
However on the last stretch the hike got tough,
as we were slipping in the snow a bit.
Pretty happy to get past that.

It took 1 hour 40 to get to the top.
Just the one climb today though
as we were kinda tired first up.
Oh... and the ride down was pretty SWEET.






Nothing better than a CLASSIC to finish off the day...


2 comments:

xua-tsi said...

歩いて山登ったの!?
なんまらストイックでしょ!!

スノーボード全く知らんオレからしてみればソレはスゴいね!!

そして風呂はいりながらの〜ビール☆
最高だね♪

サングラスは曇るね・・・

Rooster said...

山で1回とか2回滑ってもスキー場よりずっといいよ!

パウダー凄いよ!!!

まあ、海入りたいけど。。。