Saturday, December 18, 2010

TWO FACE FACTORY PARTY 2010

金曜日の晩にTWO FACE FACTORYの忘宴会はシュさんの家でありました。肉が多くて、ビールの樽もありました!天国だった!!!
Friday night was the Two Face Factory End of Year PARTY at Shu-san`s place.
Good food and good times, and some pretty good prizes in the BINGO too!


普通はスパルタ教育専門だけど、カメラのため優しい真似をしました(笑)


ラーメンなまら美味しかったですね。

やっと笑ってくれた!





BINGOゲームの商品!最高ですね☆

No comments: