Tuesday, October 19, 2010

Blog Links



頭爆発するほど大好きな店なんです。Xua-tsiとTwo Face Factory!

まあ、実際にXua-tsiにまだ入った事がないけど。。。俺坊主だから(笑)!!!

よくXua-tsiのブログに出ます。でも写真撮られる時、何でかいつも変な波ばっかり来る。

それとも変なサーフィン!!!

Check out Xua-tsi`s blog as we turn up there from time to time!
Xua-tsi Link 1 - MHM

Xua-tsi Link 2 - Rooster

Xua-tsi Link 3 - Early Morning Scene

MHM and I also turned up on Telemark Zombie`s blog recently. MHM is the second rider, and I`m the third. And that`s right, there is no music...
最近Telemark Zombieのブログにも出ました。MHMは二番目のライダ。私は三番目です。

2 comments:

xua-tsi said...

そうだ!!
まだ1回も来てないんだった(笑)

コーヒーでも飲みに遊びに来て下さいな♪

ステッカーよろしくーーーーーー!!!!!!
紹介サンクス☆

Rooster said...

じゃ、これから毎日行きまーす(笑)